Reklamná agentúra Roko s dvadsaťročnou tradíciou spolupracuje od roku 1998 so Slovenským paralympijským výborom, ktorý spadá do tretieho sektora. A práve na neziskové organizácie z tretieho sektora sa reklamná agentúra zameriava, pričom na svojom konte má desiatky úspešných komunikačných kampaní.
V porovnaní so svojou konkurenciou sa reklamná agentúra Roko odlišuje tým, že svoju prácu neprezentuje v žiadnych súťažiach. Je zástancom názoru, že marketing je remeslo, ktoré má byť prínosné pre klienta. Nie je teda dôvod vystavovať a chváliť sa prácou svetu, hlavné je splnenie cieľov.
Slovenskí paraolympionici sú na svetovej úrovni
Slovenský paralympijský výbor podporuje paraolympijských športovcov, ktorí si z paraolympiády pravidelne odvážajú medaily. No ešte pred niekoľkými rokmi za medailu nedostali ani cent, ale vnímanie paraolympionikov sa zmenilo. Olympionici dostávajú za zlatú medailu 50 000 euro a rovnakú sumu dostane tiež paraolympionik so zlatou medailou, pretože zdravotne znevýhodnení športovci sú skutočne špičkoví a robia neuveriteľné výkony. Slovensko sa za nich rozhodne nemusí hanbiť, ba naopak by malo byť na takých ľudí právom hrdé.
"Pripravili sme kampaň s paranormálnymi hrdinami, ktorí majú paranormálne schopnosti. Táto komiksová ilustrácia má zmeniť pohľad na paraolympionikov. A nechýba ani vtipná parafráza," dodal Peter Kuba k spolupráci. Sú hrdinovia, pretože chodia do práce, trénujú, reprezentujú Slovensko a vyhrajú zlatú medailu.
Slovenský paralympijský výbor spolupracuje tiež s mnohými organizáciami a pripravuje rozmanité sústredenia a motivačné programy pre hendikepovaných jedincov. Snaží sa touto cestou prinútiť ľudí po ťažkých poúrazových stavoch, aby sa vrátili k aktívnemu a spoločenskému životu. A reklamná agentúra Roko je pravou rukou pri propagácii takýchto udalostí.