Ako byť v práci efektívny

Na to ako byť efektívny v práci existuje viacej spôsobov. Medzi základné spôsoby, ako zvýšiť svoju efektivitu v práci patrí optimalizovanie svojej mysle a prostredia, v ktorom pracujete. Nie sme roboti, takže každý človek môže plynule pracovať len obmedzený čas. Preto približne po hodine a pol práce si dajte aspoň 15 minútovú pauzu na oddych a načerpanie nových síl. Táto pauza je prospešná aj pre vaše telo a môžete si tak natiahnuť stuhnuté svaly po dlhom sedení. Kancelárske stoličky len predsa neponúkajú vždy ideálne podmienky na dlhé sedenie.

Vaše pracovné prostredie má rovnako veľký vplyv na vašu výkonnosť. Váš výškovo nastaviteľný stôl by mal byť uprataný a veci na ňom usporiadané tak, aby vás veci na ňom zbytočne nerozptyľovali. Vy sa tak môžete plne sústrediť na vašu prácu bez toho aby vás rozptyľovali veci, ktoré tam nepatria.